Contacta
<<<Tornar a pàgina principal
PRIORAT NOTÍCIES 

Porrera: Alumnes de l'IES Vidal i Barraquer de Tarragona crearan un projecte de desenvolupament turistic cultural de Porrera

Els alumnes de segon curs del Cicle Formatiu d’Animació Sociocultural de l’esmentat IES seran els encarregats d'elaborar el projecte
 

Dijous 20 de maig de 2004, PrioratDigital.- Abans d'ahir, dimarts 18 de maig, es va signar un protocol de col·laboració entre l’Ajuntament de Porrera i l’IES Vidal i Barraquer de Tarragona, segons el qual els alumnes de segon curs del Cicle Formatiu d’Animació Sociocultural de l’esmentat IES elaboraran un projecte de desenvolupament turístico-cultural per a la població de Porrera. La signatura ha anat a càrrec de l’alcaldessa del municipi, Mercè Juncosa, i del director del centre educatiu, Josep Cots. 

Aquesta col·laboració s’emmarca dins del Crèdit de Síntesi que els alumnes han de realitzar al final dels seus estudis per aconseguir la titulació de Tècnic Superior en Animació Sociocultural, el qual pretén integrar els continguts impartits al llarg del cicle. El treball es realitzarà d’aquí al 4 de juny, data en que es lliurarà a l’Ajuntament de Porrerra, el qual col.labora en la cessió d’espais de treball i allotjament, el transport de l’alumnat i l’accés a la informació. En aquestes tres setmanes hi treballaran divuit alumnes assessorats i coordinats per l’equip de professors/es del Cicle Formatiu d’Animació Sociocultural de l’esmentat IES.
 

Imatge de l'aula d'informàtica de l'Institut Vidal i Barraquer, de Tarragona. Foto: (http://www.vidalibarraquer.net/)
L’equip de professors/es d’ASC ha intentat des de sempre que aquest crèdit fos un projecte real i que la tasca que ha de fer l’alumnat no quedi en una simulació, en un simple exercici pedagògic. En anys anteriors s’ha col·laborat amb diferents ajuntaments, entitats i empreses, com l’Ajuntament de la Pobla de Mafumet, l’Ajuntament de Riudoms, l’empresa ROCS que gestiona la Ciutadella Ibèrica de Calafell, el Patronat de Turisme de Salou, així com amb el seu Punt d’Informació Juvenil, elaborant projectes, estudis, propostes i materials en els àmbits de desenvolupament comunitari, animació cultural i de l’oci i el lleure.

L'Institut d'Educació Secundària Vidal i Barraquer
Aquest IES tarragoní, que inicià les seves activitats docents l'1 de setembre de 1978, imparteix actualment estudis de tres nivells educatius: Educació Secundària Obligatòria (ESO), Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació Sociocultural està destinat a que els futurs professionals siguin capaços d'organitzar, planificar i gestionar des d'empreses d'activitats de temps lliure i socioeducatives, organitzar, dinamitzar i avaluar projectes d'intervenció comunitària, projectes d'animació cultural o projectes d'animació de lleure i temps lliure. Podeu visitar la pàgina web de l'IES Vidal i Barraquer a l'adreça http://www.vidalibarraquer.net/
 
 

<<<Tornar a pàgina principal
©PrioratDigital.com.
Configuració òptima de pantalla: resolució de 800x600 píxels