Contacta
<<<Tornar a pàgina principal
PRIORAT NOTÍCIES 

Comarca: El Centre d'Estudis del Priorat participarà en la 1a Fira del Llibre i l'Autor Ebrencs

Avui a Tortosa es fa l'acte de presentació de la Fira , que tindrà lloc el proper 19 de juny a Móra d'Ebre. L'àmbit de la Fira comprèn la Ribera d’Ebre, Terra Alta, Baix Ebre, Montsià i Priorat, i les comarques que hi estan relacionades culturalment i geogràficament, Matarranya, Baix Cinca, Ports i Maestrat
 

Dimecres 12 de maig de 2004, PrioratDigital.- El Centre d'Estudis del Priorat estarà present a la 1ª Fira del Llibre i l'Autor Ebrencs, que es celebrarà a Móra d'Ebre el dissabte 19 de juny, a La Llanterna Teatre Municipal.

Avui es celebra a Tortosa l'acte de presentació de la Fira, en la qual s'exposaràn els objectius, actes i detalls de la fira. Hi intervindràn Antoni Sabaté, Delegat del Departament de Cultura a les Terres de l'Ebre, Albert Pujol, de la Comissió Organitzadora de la Fira, Andreu Carranza, membre del Centre d'Estudis de la Ribera d'Ebre i Joanjo Duran, regidor de Cultura de l'Ajuntament de Móra d'Ebre. El lloc on es portarà aterme la presentació és el Palau Oliver de Boteller (Dr. Ferran 4, Tortosa) a les 17 hores. Al final de la presentació hi ha torn obert de preguntes. Es repartirà informació de la fira per a tots els assistents.

1ª Fira del Llibre i l'Autor Ebrencs, que es celebrarà a Móra d'Ebre el dissabte 19 de juny de 2004

La Fira del Llibre i l’Autor Ebrencs pretén ser una jornada festiva en què tothom pugui gaudir dels llibres i conèixer els autors i les persones que envolten tota la indústria cultural vinculada a les nostres comarques. Tanmateix, la Fira del Llibre i l’Autor Ebrenc vol esdevenir la trobada anual de tots els autors, editors, llibreters, distribuïdors, entitats culturals, centres d’estudis, lectors i públic en general, on es farà difusió de totes les obres i els autors ebrencs, i on es podrà adquirir qualsevol llibre d’autor o de temàtica que pertanyi a les comarques de l’Ebre; per la qual cosa, la Fira intentarà aglutinar el màxim fons de paper imprès relligat possible en aquesta línia. A més a més, s’analitzaran a través de taules redones tots els temes que afectin les parts implicades en la indústria cultural del llibre ebrenc i, així, es reflexionarà de manera col·lectiva sobre la situació d'aquesta indústria.

L'àmbit de la Fira és molt clar: Les comarques ebrenques i comarques històricament i culturalment lligades: la Ribera d’Ebre, la Terra Alta, el Baix Ebre, el Montsià, el Priorat, el Baix Cinca, el Matarranya, els Ports i el Maestrat. La Fira preten aglutinar el màxim fons possible de llibres de totes les temàtiques que tinguin com a denominador comú el fet de ser escrits per autors de les nostres comarques o que tinguin el territori ebrenc com a tema central.

Organitza: Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre, C/ Sant Jordi, 3, 3r 43750 Flix. Institut Ramon Muntaner, Mas de la Coixa, Rotonda Eix de l’Ebre, N-420 s/n 43770 Móra la Nova. Ajuntament de Móra d’Ebre, Plaça de Baix, 1
43740 Móra d’Ebre. Hi participen: Centres d’estudis i associacions culturals de les Terres de l’Ebre, Priorat, Matarranya, Baix Cinca, Maestrat i Ports, Institut Ramon Muntaner, Coordinadora de Centres d’Estudis de Parla Catalana, Llibreries de les Terres de l’Ebre, Priorat, Matarranya, Baix Cinca, Maestrat i Ports, Editorials i distriduïdors amb material de les terres ebrenques, Institució de les Lletres Catalanes, Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, Associació d’Editors en Llengua Catana, Consorci per a la Normalització Lingüística de les Terres de l’Ebre, Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre, Delegació Territorial de Cultura de les Terres de l’Ebre, Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, Ajuntament de Móra d’Ebre, entre d'altres.
 

<<<Tornar a pàgina principal
©PrioratDigital.com.
Configuració òptima de pantalla: resolució de 800x600 píxels