Contacta
<<<Tornar a pàgina principal
PRIORAT NOTÍCIES 

Falset: La reforma del palau dels comtes d’Atzara comença a ser una realitat

Dimecres 29 d'octubre de 2003, Ràdio Falset.- La reforma de l’antic palau dels comtes d’Atzara comença a ser una realitat. La comissió de govern del Consell Comarcal del Priorat ha aprovat el desglossament en dues fases d’aquest projecte de rehabilitació i reforma del palau, per destinar-lo a equipaments sòcioculturals, així com per convertir-se en la nova del consell comarcal. En una primera fase s’invertiran quasi 960mil euros en els equipaments sòcioculturals que s’ubicaran en aquest edifici. En la segona fase, es portarà a terme a l’habilitació del palau com a futura seu del consell i l’import d’aquesta ascendirà a quasi bé 637mil euros. 

Així doncs, s’ha aprovat la documentació tècnica necessària per contractar i executar-ne ja la 1ª Fase, per tal d’incloure-la a la sol.licitud del Consell Comarcal del Priorat pel FEDER 2004-2006 i el Pla d’Obres i Serveis 2004-2006.

Ludoteca itinerant

En la reunió de la Comissió de Govern del consell prioratí també s’ha aprovat la organització d’una activitat batejada amb el nom de “Ludoteca itinerant curs 2003-2004”, a proposta de l’Àrea de joventut i Esports. Des d’aquesta àrea es promouen, entre d’altres, activitats participatives de lleure i oci, adreçades als nens i nenes del Priorat. Aquesta activitat formativa, inclosa dins del Pla Comarcal de Joventut del Priorat per a l’any 2003, s’organitza conjuntament amb les Associacions de Mares i Pares i els ajuntaments de la comarca, i ajuntaments del Priorat, i els monitors de la Granja-escola Scala-Dei. 
 

<<<Tornar a pàgina principal
©PrioratDigital.com.
Configuració òptima de pantalla: resolució de 800x600 píxels