Contacta
<<<Tornar a pàgina principal
PRIORAT NOTÍCIES 

Comarca: 28 alcaldes i regidors del Priorat signen un manifest de suport a ERC

Divendres 7 de novembre de 2003, PrioratDigital.- 24 regidors i 4 alcaldes de la comarca -Falset, Cornudella de Montsant, Gratallops i Torroja del Priorat- van signar un manifest de suport a Josep-Lluís Carod-Rovira a la presidència de la Generalitat. El manifest "Més a prop de Catalunya" va ser presentat el passat dimecres a Tarragona pel cap de llista d'ERC per la demarcació, Ernest Benach, amb la presència de diversos alcaldes i regidors signants, entre ells l'alcalde de Cornudella de Montsant Josep Maria Castan. Els 28 alcaldes i regidors prioratins signants del manifest representen a 14 municipis de la comarca (La Bisbal de Falset, Capçanes, Cornudella de Montsant, Falset, Gratallops, Marçà, Margalef, El Masroig, El Molar, Porrera, Torroja del Priorat, Ulldemolins, La Vilella Alta i La Vilella Baixa).

En tota la demarcació de Tarragona han signat el manifest un total de 121 regidors i alcaldes. El manifest "Més a prop de Catalunya" conclou: "Aspirem a un país actiu i equilibrat, una societat cívica i moderna, un govern compromès amb el benestar de les persones i a esdevenir una nació europea, democràtica i solidària". "El país que tant estimem és un país estressat i desequilibrat territorialment, urbanitzadament, humanament i econòmicament. Un país concebut sota la mirada vigilant de l’Estat i pensat de forma barcelonacèntrica i per dirigents de la classe benestant de la nostra capital", diu el manifest. "És l’hora de refer el rumb i de concebre el país global, en conjunt, ordenar-lo per garantir les mateixes oportunitats, benestar i qualitat de vida per a tothom i, al mateix temps, projectar-lo internacionalment tal com és, tal com som".

Els càrrecs independents demanen que s’acabi l’espoli fiscal: "Ens cal una administració que ens aporti un estat del benestar real i que, malgrat la feixuga càrrega fiscal que afrontem, no hàgim de pagar dues vegades per tenir uns serveis dignes en ensenyament, benestar social, atenció a tots el sectors socials desafavorits, cultura i esports i no ens hàgim de trobar més desemparats que mai en seguretat ciutadana".

Ernest Benach va agraïr la presència d’alguns dels signants que han comparegut a la presentació "tot i que ser un dia feiner". Van assistir els alcaldes de Cornudella, Josep Maria Castan, i Blancafort, Magí Baltà, i els regidors Lidia Vera i Josep M. Remolà (Blancafort), Montserrat Gassull (Torredembarra), Montserrat Solé (el Catllar), Antoni Tost (Riudecanyes) i Lluís Puente (l’Espluga de Francolí). Entre d’altres independents que han donat suport a ERC, hi ha els alcaldes de Flix, Pere Muñoz, i de Falset, Jaume Domènech.

Avui, acte públic d'ERC a Ulldemolins

D¡altra banda, tot i que sense abandonar la campanya per a les eleccions a la Generalitat, avui a les 20 hores tindrà lloc a Ulldemolins un acte públic amb Lluís Aragonès, portaveu d’ERC a la Diputació de Tarragona, i  Xavier Llauradó, president de la Regió IV d’ERC.
 

<<<Tornar a pàgina principal
©PrioratDigital.com.
Configuració òptima de pantalla: resolució de 800x600 píxels