Contacta
<<<Tornar a pàgina principal
PRIORAT NOTÍCIES 

La Figuera: L'alcaldessa de la Figuera declara al jutjat per l'augment del cens al poble abans de les eleccions

Diumenge 13 de juliol de 2003, El Punt.-  L'alcaldessa de la Figuera, Carme Bartolomé (CiU), va declarar ahir als jutjats de Falset amb relació a l'increment del cens de població del municipi mesos abans de les eleccions locals del 25 de maig. La fiscalia investiga aquest augment de població denunciat per la junta electoral provincial abans dels comicis per determinar si s'havia produït un possible delicte. La Figuera tenia una 150 habitants i ara s'acosta als 250.
Tant convergents com socialistes interpreten a la seva manera els resultats de les eleccions. El 1999 els nacionalistes es van imposar per 57 vots a 44. Enguany CiU va tornar a guanyar amb 131 vots sobre 98. Mentre que des de les files socialistes s'especula en el fet que aquesta diferència té a veure amb l'increment de població, des de la federació nacionalista s'afirma que els vots dels nous figuerens es va repartir entre les dues candidatures.
Sigui com sigui, la fiscalia ha iniciat una investigació que es porta a terme des dels jutjats de Falset, on ahir hi va anar a declarar l'alcaldessa de la Figuera. L'oficina del cens va detectar que en els darrers mesos s'havia produït l'increment de població i que en diverses cases de la població hi havia censades deu o dotze persones. La junta electoral provincial va detectar posteriorment que també s'havia produït un increment dels vots emesos per correu.
 

<<<Tornar a pàgina principal
©PrioratDigital.com.
Configuració òptima de pantalla: resolució de 800x600 píxels